tisdag 25 november 2008

På en torsdag?!

Okej jag missade att skriva någonting igår men allvarligt talat så hade jag inte tid. Det var en helt ok måndag, Cassie är fotrfarande sjuk så jag fick dras med Firas hela dagen. Men han är nice så det var lugnt :). Första lektionen var inställd, sen lunch. Det blev lite ruckus i matsalen, en kille hade tydligen bestämt sig för att bekänna en sak. Han ställde sig på en stol i matsalen och sa att han hade varit kär i en tjej i fem år eller nåt och det är BlaBla-sson tjejen. Och dom kramades och folk klappade. Rätt sweet men RÄTTSÅ OC-klyschigt. Han kanske hade förlorat ett vad.

Sen hade vi matte och SOM TUR ÄR, är vi på ett nytt ämne, och det är hyfsat lätt so far. Sen hade vi ingen psykologi så jag hade håla i tre timmar. Åkte hem och sen tillbaks igen. BLABLA det är inte kul och höra sånt! Jag hade också repning till julshowen på kvällen, i Asmundtorp av alla ställen och jag var där tills jag skulle ta tåget hem 21:55. PROBLEM WAS tåget var 45 jäkla minuter försenat! Så där satt jag, i Billeberga, i kylan och läste "The Catcher in the Rye" freezing my butt off. Och mitt hår kliade för det låg innanför jackan på ryggen så jag la i allt i min mössa och såg efterbliven ut. Men om nån skulle se mig så hade det ju ändå bara varit folk från Billeberga så vem bryr sig?

Ta-ta!

1 kommentar:

Anna Zachrisson sa...

Haha fan vad jag älskar din inställning. Du är så jävla bra!!