onsdag 9 december 2009

Nu lyssnar jag på

Karen O and the Kids, för att jag vill bli på bra humör.
Malin ska fira jul med min familj och det ska bli helt jävla awesome.
Igår svarade jag på några frågot om att bo i japan, anna gjorde ett reportage om mig till plugget. Och jadet took me back om man säger så.
Har varit hemma i sverige i tre år nu.
Läste gamla blogg-inlägg från lunar, som jag skrev under den första tiden och sen jämförde jag med senare inlägg från den andra terminen, då jag fick en pojkvän och en bästa kompis.
SOM NATT OCH DAG.
Nu känns det så långt borta liksom.
Japan.
Typ jag bodde där.
Hiroshima liksom.
Jag vill dit igen.

2 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

Sv. Tack för tipsen!! =D Donnie Darko såg jag faktiskt förra veckan =D

xxxsara sa...

let's go there again. seriöst.