lördag 26 september 2009

Isn't it obvious!


tog en promenix med pappan häromdan i stadsparken och han hjälpte mig att se saker lite klarare. fika med hannah imorse och hon hjälpte också. snackade med johannes och han fick mig att bli gladare, och cassandra svarade på ett befängt blogginlägg om mig och jag känner mig älskad. och lättad. och detta känns bra nu äntligen och nu ska jag sätta igång med läxan. ska bli kul.
jag älskar er, ni som får mig att må bra. sara, that goes for you too. och ja, now I have some healing to do :) med er hjälp blir det säkert lättare.
SKA PÅ ERIK HASSLE MED SARA PÅ ONSDAG SER FRAM EMOT DET SOM FAN!

4 kommentarer:

Cassie sa...

hahah "cassandra". dude. but yeah <3 du vet den där. ordvertifieringen. i hate that. nu vill den ha "unfrab" wth is that. unfab. woah oh oh.

Maja sa...

hahahha

sara sa...

ERIK ERIK ERIK ERIK!!!

Patrik Petersson sa...

svar: Tackar =D