tisdag 23 december 2008

BLOGGTORKA, OR WHAT?!


FÖRLÅT. (Ni får den störda fula bilden på mig som ett tecken på att jag är ledsen över det här med blogandet.)
som om ni bryr er?
Jaja, jag har varit upptagen med mitt so-called life (<3333, love that show) förra veckan var jag med i en julshow på tages i landskrona, tog det mesta av min tid. det var kul. jag har köpt minimalt med julklappar, har inte behövts. skönt. Pengarna jag tjänade fråbn tages var tänkta att gå till när jag hälsar på min allra bästaste vän i hela vida världen, CAIO, i mexiko, men pappa krossade den drömmen för att det var en för dyr resa SO, jag har rätt mycket pengar till mitt eget slösande förfogande. jag kommer att dö i shopping-överdos. "i"? jag suger på svenska, nomi hatar nog mig. fick en trea på min filmanalys i ettan bara för att jag inte hade pallat läsa ett exempel på en analys. Lata jäkla mig. MEN, efter det fick jag bara sexor och sjuor och mitt slutbetyg i svenska var en sexa (=MVG-) so SUCK IT.

fan vilket meningslöst dravel det där var.
jag har mest inte bloggat för att jag inte har det bara. Iblan dfår jag såna störda saker då jag bara inte gör saker som jag borde för att senare ta konsekvenserna. som att bara inte lämna in CAS reflektionerna. Får se vad Åsa tycker om mig. Jag har gjort dom jag har bara inte lämnat in dom. Hoppas det är okej om hon får dom en månad försenade? Gud va jag kommer att lyckas på IB. MEN, i slutet nu på denna terminen som varit har jag faktizskt varit duktig på historia letionerna. :DDDD

Jag är i sälen med familjen och inte åker skidor. dom andra gör det. Inte jag och anna. vi bara fjöntar oss.

JAG SKITER I ALLA STAVNINGSFEL FÖR JAG PALAR INTE RÄTTA DOM. haha nice sentence.

PUSS