måndag 1 december 2008

Systrarna!

Sara har varit sjuk, och kunde inte vara med på konserten, som var hennes första konsert. Hon har en jättefin och söt röst nu, när hon var liten var det si och så, men nu är den sådär mysig, mjuk och speciell och kan bli nåt jävligt bra! Anyways, jag hoppas att du kryar på dig sara, I love you <3


Och jag ville bara välkomna Anna till en värld med My Chemical Romance, Funeral for a Friend, From first to last and so on. Jag är ganska så stolt över min storasyster, för under alla år i hennes tonår (haha) har hon varit en mainstreamare, men innerst inne SOM TUR ÄR, är hon ett freak som oss andra. okej kanske inte ett frek men, en trevlig person. Okej det var hon innan men JAAJAA. Ni fattar. Eller jag fattar. ANYWAYS, hon är duktig och fin. Och rolig att visa musik för.

Inga kommentarer: