måndag 1 december 2008

retard #1

Hej och jag VET att jag inte har bloggat på aplänge.

HERE'S THE THING ÅKAY: jag är upptagen! Och ganska så lat. men! Jag ska göra mitt bästa för att möta Annas förväntningar :).


Fredags: Jag var med Malin, som alltid var lika pratglad and najs. Vi åt lussekatter och drack glögg. Sen blev det obligatoriska teet, som jag och hon alltid tar. Efter det stack vi till Ton lite, bara snabbt, sen åkte jag hem och sov. Jag var svintrött.


Lördags: Julkonsert på teatern! Genrepet gick mega bra, och det gjorde framförandet också. Det skar sig snabbt i andra refrängen men det gick bra ändå. På kvällen sov jag. Och busade med kisen.


Igår: Julbak! Jag gjorde världens godaste chokladkola, Gustav gjorde mozart-kulor, Sara gjorde knäck och mamma bakade de bästa bullarna jag ätit på länge, lussekatts-deg, fast med mandelmassa as well. Usch va gott. och hon gjorde också Barcelona-mandlar. Det är rostade mandlar, then nougat, then choklad. MMM!


det var min helg det, och förlåt än en gång för the deadness. som to make up; ger jag er en bild, som Cassie har tagit på mig.

Inga kommentarer: