fredag 5 december 2008

I Malmö med Sara/Jeans-shopping from hell.

Detta var igår faktiskt. Jag behövde jean och sara behövde en jacka så vi åkte till malmö, efter jag sluta skolan, vid fyra typ. Jag ville snabbt in på indiska och där köpte jag en klarblå mössa :DDDD sen var det till att leta jeans.

Och DETTA, mina damer och herrar, HATAR Majse. I hate it.
1) vänliga expediter MOSTLY MALE, ska hjälpa en hitta ett par jeans. Extremt vänliga och snygga and making Maja all nervous. LIKE EXCUSE ME, att leta jeans är SJUKT emotionally challenging, så jag föredrar att göra det själv eller med en syster.
2) I look fat.
3) PALLAAA leta! jag vill bara att dom ska uppenbara sig liksom. Typ bara vara i en glaskub nånstans där man av nån tillfällighet är, och dom ska passa perfekt och vara PRECIIIS som man vill ha dom.
4) Jag vet aldrig vad jag vill ha.

Så ja det var lite krävande, fysiskt och psykiskt att leta jeans i Malmö, kolla på Monki, Weekday, H&M, Gina Tricot (usch.) men NEHEPP. Nada. MEN här är vad jag köpte iallafall:
Mössa BLÅÅ, Indiska
Klänning/väst, Indiska
The Killers nyaa!!! :DDD
Marabou Premium. DON'T JUDGE.

Men ja, det var mysigt att vara med Sara, den andra systern<3.
"Men Det måste ju ha varit jätte mörkt och jobbigt och kallt i Malmö idag?"
"Inte om man har Sara med sig."

Peace out!

1 kommentar:

Anna Zachrisson sa...

Nu börjar du ju försumma bloggen. Hur var det nu, själ på rea eller rent av bloggen?