söndag 4 januari 2009

japp 2008:

Bästa tidsperiod: Den 22/5 till 11/7. Började med att Caio var här i sverige med majse och det var fanimej det bästa som hänt. Jag saknar honom, min bästis. Ska tjäna ihop pengar så jag kan åka till mexiko och hälsa på honom.

Bästa nya tillskottet till Majas vardag: VÅR KATT OSCAR!!! älskar min kisse.

Bästa festen: Alla klassfester hos Sophia i Dösjebro, såna bra drag i dom, min klass är fanimej bäst!

Bästa Filmen:
The Dark Knight LÄTT. fyfan. ska köpa den på dvd.

Bästa skivan köpt: Viva la Vida or Death and all of his Friends, med Coldplay.

Förlusten:
Heath Ledger. Så fucking promising han var. In my opinion var han ett steg efter Johnny Depp.

Årets bästa inköp: allt naturgodis med cashews, med Malin i somras! mums

Årets achievement: när jag var backup-singer till Annette på Tages. Jag kände mig nyttig och duktig.

Årets resa:
JAPAN MED CASSANDRA. Fyfasiken va mysigt och kul vi hade. Fick träffa alla gamla kompisar från japan. NÄSTAN. förutom Lexi och Caio. Dom bästa. Jaja. Jag hade det kul och det var mysigt att visa cassie min värld. eller det som var min värld.

Årets första: Mitt första heartbreak. sved lite men nu ere bra!

nu räcker det nog pallar inte riktigt skriva, lite oinspirerad. MEN PUSShej-.

Inga kommentarer: