måndag 12 januari 2009

Satans Fail-day.

Idag har jag nog varit världens värsta elev.
Eller iallafall något åt det hållet.
Jag kom faktiskt i tid imorse, till historian, men Christian, min kära historia-lärare, hade stängt dörren och låst.
Så när jag kom in VERKADE det som om jag var försenad.
When I was, in fact, not.
Jag fick passa en plats till Cassie btw, som kom för sent.
Jag lyssnade på lektionen, när Christian snackade om Hitler.
Jag har redan hört det där tre gånger innan OCH skrivit en uppsats om det but whatevaah.
Men jag flummade lite tyst emellanåt med Cassie.
No regrets about that one.
Cassie blev traumatiserad när Christian visade var Göring blev skjuten, during Beer Putsch.
In the groin.
Sedan var det lunch som gick ganska smärtfritt fram, förutom att Cassie tog den sista slurken av vatten jag hade kvar i glaset.
Jag har varit törstig hela dagen.
Sedan var det matte, vilket jag inte fattade ETT SKIT AV.
seröööst jag sög som fan.
Och Cassie var inte till mycket hjälp.
Äh vem lurar jag?
Det var JAG som inte var till mycket hjälp, jag har varit totalt värdelös idag.
ANYWHO.
På psykoligin, now THERE was some SERIOUS fail-boating.
Vi gick till KV, jag och Cassie, på vägen möter vi Sali som säger att vi inte har psych där.
Great, så vi fick vända om och leta reda på var vi hade psykologin.
No clue.
Leta, leta, leta.
Nothing.
SO, vi gav upp.
Och nu får jag MER frånvaro från Psych, AND IT'S NOT FAIR.
Veckan innan lovet var jag med i en julshow och jag behövde repa, så jag var tvungen att gå tidigare från skolan, SO jag missade psych-lektionerna.
Not cool!
Yeah so jag var lite bummed över det.
Men resten av dagen var nice, träffade Firas som har slutat, och går nu på Cyber eller hur fan det stavas, i Malmö.
Traitor.
Love you though! <3
Jag måste formatera om min Diversity-lab, i Environmental Systems.
Fuck.
Det KÄNNS som om detta har varit en total FAIL-DAY.
Men jag vet att det kunde ha varit mycket värre.
Jag kunde ha dött.
Av nåt, förmodligen av att jag kvävdes av en pommes, på McDonald's.
See, life IS sweet!
HAVE A GREAT EVENING PEOPZ.
äh, vem läser det här ändå?